סט סכיני שף | סט סכיני שף מקצועיים

סט לכל שף

החשיבות של כלי עבודה מקצועיים היא עצומה עבור בעלי מקצוע מכל סוג. אדם שעובד בצורה יום יומית עם מסור, צריך מסור איכותי, וכך גם לגבי מתכנת, מאמן כושר, אינסטלטור וכמובן, טבחים. הטבחים נמצאים המון במטבח ומדובר באחת העבודות הכי קשות ומתישות שיש. בסופו של דבר, אוכל זו אהבה של הרבה אנשים, ומי לא רוצה לעבוד במה שהוא אוהב?

הציוד של טבחים ושפים הוא גדול ונרחב, ויש הרבה אלמנטים שעוזרים לייצר מנות קשות ומסובכות. אפשר להגיע לרמות גבוהות מאוד בעזרת ציוד משוכלל ומתקדם, אך חשוב להתחיל מהבסיס – עם סט סכיני שף מקצועיים ואיכותיים.

ערכת סכיני שף מקצועית כוללת את כל הסכינים הדרושים לעבודה במטבח המודרני. החל מסכין שף גלובלית לחיתוך של ירקות ופירות ועד לסכינים מיוחדות לחיתוך של לחמים, דגים, עבודות קצבות ואפילו מריחה של חמאה או ממרחים אחרים. כל שף צריך סט סכיני שף על מנת שיוכל לעשות את כל מה שנדרש ממנו במטבח ומעבר לכך – לעשות זאת מהר ויעיל.

לא לחשוש

האלמנט הכי חשוב בכל סכין שף זו החדות. אנשים רבים חוששים מסכינים, לבטח אם הן מושחזות היטב. בראשם, סכין חדה היא סכין מסוכנת ובעלת פוטנציאל גבוה לייצר פציעה. עם זאת, ההפך הוא הנכון. סכין חדה ומושחזת יכולה לחדור בקלות דרך האוכל ולא לזוז כמו סכין קהה. התזוזות הללו הן אלו שמייצרות את הפציעות ולכן, גם כדי לשמור על הבטיחות וגם כדי לעבוד בנוחות יתרה, יש להשחיז את סכיני השף באופן תכוף.

סכין טובה וחדה היא חובה עבור כל שף בכל מטבח שהוא, ולא חשוב מה מבשלים. הבסיס מתחיל בחיתוך טוב ובעבודת סכין שמאפשרת לבשל את האוכל ולאכול אותו בצורה נוחה.

נעזרים לא מעט בזמן הבישולים שלכם בסכין? זקוקים לערכת סכינים  איכותית שתשרת אתכם לאורך כל הדרך ותשמש אתכם בזמן החיתוכים במטבח הפרטי שלכם או במסעדה שבה אתם עובדים? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לחברה סכינים איכותיות ובמחירים נוחים המתאימים למקצוענים ולחובבנים. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם