סכין שף גלובל | סכיני שף גלובל

חיתוך מהיר

הסכין הוא כלי המטבח המזוהה ביותר עם השף והטבח. השימוש בסכינים הוא נרחב ומשותף לעשייה של כל מנה שהיא. תמיד יש צורך בחיתוך מדויק של האוכל שיהיה קל יותר לבשל ולאכול אותו. אומנות החיתוך היא אומנות לכל דבר, וכדי שיהיה אפשר לעסוק באומנות הזו, צריך ציוד איכותי וטוב.

יש מגוון עצום של סוגי סכינים למטבח, החל מסכיני חמאה, דרך סכיני מריחה, סכינים לבשר, סכינים לירקות ועוד ועוד. כל שף צריך לדעת לשלוט בכל הסכינים וצריך להשתמש בסט סכינים טוב ואיכותי על מנת שהעבודה שלו תהיה קלה יותר. השפים בדרך כלל מאוד מחוברים לסט הסכינים שלהם, הם מטפלים ומשחיזים אותן באופן יום יומי במטרה לשמור על איכות ושימושיות.

מבין כל הסכינים, הסכין הפופולארית ביותר היא סכין השף. סכין השף באה לידי שימוש במרבית המקרים בהם צריך לחתוך אלמנטים פופולאריים במנות, כמו ירקות, פירות ואלמנטים לתיבול. סכיני שף גלובל הן סכינים איכותית ביותר מבית היוצר של אחת החברות האיכותיות בעולם לציוד מטבח.

גם למקצוענים וגם לחובבנים

סכין שף גלובל היא סכין איכותית במיוחד, שמגיעה במספר צורות. הסכין הפופולארית ביותר היא סכין השף המעוקלת, מפני שקל לייצר איתה תנועה סיבובית ומהירה לחיתוך איכותי. הסכינים הן מאוד איכותיות, אך אין זה אומר שהן אינן צריכות תחזוקה. חשוב מאוד לנקות ולהשחיז אותן, גם אם אינכם מקצוענים, אלא רק חובבנים במטבח. יש לא מעט חברות ואנשי מקצוע שנותנים את השירות הזה.

יש הרבה מאוד חברות סכינים בשוק, שמציגות סטים איכותיים עם כיסויים והתאמות אישיות. מבין כל האפשרויות, אין ספק שחברת גלובל יודעת לתת מענה כולל ללקוחותיה, בין אם הם שפים מקצועיים שעובדים במטבחים של מסעדות גדולות ובין אם הם חובבנים שעובדים בבית למען הכיף.

רוצים להעשיר את סט הסכינים שלכם ומחפשים סכין שף איכותית ומקצועית? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לחברה מגוון רחב של סכיני שף של מיטב היצרנים. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם