סכין שף משונן | סכין שף משוננת

לנגוס בשיניים

הסיבה ששפים מקצועיים עובדים עם סכיני שף ולא עם סכינים רגילות היא כמובן החדות והדיוק. העבודה היא הרבה יותר מהירה ואם יש את הסט הנכון, אפשר למצוא סכין מותאמת לכל סוג של עבודה – החל מקצבות, דרך חיתוך ירקות, ועד חיתוך של דגים ומריחת חמאה. מה מבדיל בין סכין אחת לאחרת? הלהב כמובן.

כל סוג של אוכל דורש טיפול שונה, בהתאם למרקם ולקושי שלו. כאשר רוצים לחתוך לחם ומאפים, קל יותר לעבוד עם סכין שף משונן אשר יגרום ללחם להיחתך כמו חמאה. השיניים הגדולות יכולות לחתוך דרך הבצק בצורה נוחה, וחשוב לא פחות – מבוקרת, ולבצע בציעה של הלחם ללא סכנה של פציעה.

הלחם נמצא כמעט בכל ארוחה, בין אם זה בסנדוויץ' לארוחת הבוקר, המנה הראשונה של ארוחת הצהריים או הפרוסה שליד הסלט בארוחת הערב. לכן, יש שימוש רב בסכינים מיוחדות ללחמים ומאפים שונים, והן נמצאות בכל סט סכינים מקצועי וחובבני. סכין שף משוננת היא פריט חובה לכל מטבח, והיא מקלה מאוד על הטבחים שרוצים להגיש לחם.

פתרון מיידי

סט סכיני שף אמור לתת מענה לכל בעיה שעומדת בפני השפים. בין אם זו מריחה של ממרח עם מרקם מוזר ועד לחמים קשים במיוחד. הלחמים הטובים ביותר הם אלו שרכים במיוחד מבפנים, אך קשיחים ופריכים מבחוץ. סכין משוננת טובה תעזור לחדור את השכבה החיצונית הקשה ולהגיע בקלילות לפנים הרך.

העבודה עם סכינים יכולה להיות מעט מלחיצה עבור חובבנים, ויש משהו בסט סכינים שהוא מאוד מלחיץ. עם זאת, כל אחד יכול ללמוד כיצד לעבוד עם סכינים מכל מיני סוגים, ומכיוון שהסכין היא הכלי הנפוץ במטבח, זוהי אומנות שכולנו צריכים ללמוד בצורה זה או אחרת על מנת שנוכל לייעל את עצמנו בהכנת האוכל.

חולמים על סכין מקצועית שתשרת אתכם בשעה שאתם עובדים במטבח? איכות חשובה לכם וגם מחיר אטרקטיבי? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לחברה מבחר של סכינים בדגמים שונים המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם