סכינים למכונות בשר

מטחנות בשר

מטחנת הבשר הראשונה הומצאה במאה התשע עשרה ובמשך השנים שוכללה והרחיבו מאד את אופן השימוש בה. היא יכולה לטחינה עדינה וערבוב של בשר חי, דגים, ירקות או כמעט כל סוג מזון. המטחנה החליפה את השימוש בסכין ומשמשת בעיקר לייצור בשר טחון.

מטחנות הבשר החשמליות שאנו מכירים כיום יכולות לעבד כמה קילוגרמים של בשר בקלות ובאחידות.

 

מה חשוב לדעת כאשר קונים מטחנת בשר?

  • עוצמת המכשיר – האם מטחנת הבשר נועדה לשימוש מסחרי (מסעדה, בית מלון, קייטרינג, סופרמרקט) או לשימוש ביתי? יש לבדוק את הספק המכשיר, ההספק שלו נמדד בוואט, ככל שעוצמת הוואט חזקה יותר כך המטחנה חזקה יותר.
  • אביזרים – כדאי לבדוק באילו אביזרים נוספים מצוידת המטחנה. כיום מטחנות משמשות למגוון רחב של ייעודים: הכנת נקניקיות, טחינת מוצרי מזון שונים ואפילו סחיטת ירקות ופירות.
  • רעש – ישנן מטחנות אשר יוצרות רעש רב, במידה ואתם עובדים במטבח קטן וצפוף, כדאי לשקול למצוא מטחנה שקטה.
  • עמידות – כמו בכל מכשיר מטבח אחר, יש לבחור בדגם שיחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר ויוכל לעמוד בכמות השימוש שנדרשת ממנו. לקבלת רמת חוזק אולטימטיבית, חפש מטחנה עם גוף אלומיניום יצוק, מכיוון שמדובר במתכת בדרגה מסחרית המיועדת לעמוד בדרגת שימוש גבוהה.
  • קלות שימוש – מומלץ להבין מהי מטחנת הבשר שנוחה לכם ולא בביצועים הספציפיים של המטחנה, זה אלמנט שרוב האנשים נוטים לשכוח ממנו או להתעלם מהם. חשוב מאוד שתבחר במטחנת בשר שקל להשתמש בה ולהפעיל, במיוחד אם אתה מתכוון להשתמש בה בתדירות גבוהה.
  • שטח זמין – חשוב תמיד לחשוב על כמות השטח הפנוי שיש במטבח שלך כדי לוודא שאתה יכול באמת להכניס מטחנת בשר בנוחות.

אנו מספקים סכינים למכונות בשר וציוד מטבח איכותי ומגוון לטבחים מקצועיים וחובבים. אנחנו מאמינים בשירות ברמה הגבוהה ביותר ובמסירות ללא פשרות עבור לקוחותינו. כאשר אתם קונים מוצר בחברת בווא, אתם יכולים להיות בטוחים בכך שמוצר זה ילווה אתכם במשך שנים רבות. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע ייעוץ ובחירת ציוד מטבח אשר יתאים לצרכים הספציפיים שלכם. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 02-5383636 או צרו קשר כאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם