סכיני מטבח מקצועיים

סכינים מקצועיים למטבח – עושות את ההבדל

עבודה במטבח הביתי לא אמורה להיות פחות מקצועית מעבודה במטבח במסעדה. שף במסעדה צריך לעמוד בלחץ של לקוחות, להספיק להגיש בזמן את כל המנות. בבית, נמצאים הלקוחות החשובים ביותר, שגם להם נרצה להגיש את האוכל טעים, אסתטי, חם ובזמן המהיר ביותר. אז בין אם מדובר בארוחות יום יומיות, אירוח חג או יום הולדת, כיף להכין מטעמים שבני המשפחה אוהבים במהירות וביעילות.

יש במטבח הביתי מגוון רחב של כלים, החל מסירים ועד כפיות לקפה, אשר משמשים את בני הבית בחיי היום יום שלהם. מובן כי ישנם מוצרים שהבשלנים בבית משקיעים עליהם סכומים גבוהים ואכן משתמשים בהן בתדירות גבוהה. אולם, ישנם מוצרים חשמליים רבים שעולים מאות ואלפי שקלים, והשימוש בהם הוא בתדירות נמוכה.

אנשים רבים נרתעים מרכישה של סכין מטבח מקצועית. ישנן שתי סיבות מרכזיות לכך, אשר מתחברות זו עם זו. ראשית, עלות הסכין. מובן כי סכין זו יקרה יותר מהסכינים הפשוטות שמוכרים בכל כלבו ואנשים לא רוצים להשקיע סכום גבוה בסכין. שנית, פשרה. אנשים מעדיפים להשקיע סכום נמוך בסכין פשוטה ולהחליף אותה כאשר היא נפגמת. שלישית, חוסר ידע. אנשים לא בהכרח יודעים מהו טיבה של סכין מטבח מקצועית ועל כן לא מוכנים לשלם את הסכום הגבוה.

לסיכומו של עניין, נשאלת השאלה: אם החלפת הסכינים נעשית בתדירות גבוהה – מדוע לא לרכוש סכין טובה ואיכותית שתישמר לאורך שנים? מדוע כדאי להשקיע במוצר חשמלי שמשמש את בני הבית אחת לחודש ולא בסכין איכותית שמשמשת את בני הבית באופן יומיומי? חשוב להבין כי סכיני מטבח מקצועיים הם פריט שחובה לרכוש לכל בית. אם בעבר סכין מקצועית יועדה רק לחיתוך של נתחי בשר גדולים, הרי שכיום, סכין מטבח מקצועית משמשת את הבשלנים החובבניים לשימושים רבים. על כן, אנשים צריכים להבין כי ההשקעה משתלמת בסופו של דבר.

סוגי סכינים – כל אחת והייחודיות שלה

בעידן של היום, בו ניתן לטוס ממקום למקום בקלות, ניתן גם לייבא ולייצא סחורה לכל מדינות העולם. גם בתחום הקולינריה, מדינת ישראל, מייבאת כלי מטבח מכל רחבי העולם. הסכין המקצועי הוא בין הכלים החשובים במטבח. להב הסכין הוא החלק המרכזי בסכין כי הוא זה שמאפשר לבצע את פעולת החיתוך. חשוב להבין כי ישנם סוגים שונים של להבים, הנעים באורכם בין 15-30 ס"מ. לכל סכין בינלאומית ייחודיות משלה. כך למשל, סכין צרפתי היא בעלת להב עם עיקול מתון לעומת הסכין הסינית, בה הידית קצרה והלהב מלבני. קצרה היריעה מלהרחיב במאמר זה על כל סוגי הסכינים הקיימות, אך ידע זה כוח וחשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע לפני רכישת סכין.

אז אם גם אתם התייאשתם מקניית סכינים חדשים כל חודש שמסתכמים במאות שקלים בשנה – תוכלו לשדרג את המטבח שלכם בקלות באמצעות אחת מסכיני המטבח שמופיעות אצלנו באתר. אין מה לחשוש. אנו בבווא, נקשיב לצרכים שלכם, הן מבחינת עלויות והן מבחינת השימוש בסכין ונחליט יחד באיזו סכין לבחור. אנו רוצים לעזור לכם להפוך את חווית הבישול לטובה, יעילה, מקצועית ומהירה הרבה יותר ממה שהייתה עד היום. לנו בבווא, ניסיון עתיר שנים בייבוא ושיווק מוצרים. המוצרים שאנו מספקים איכותיים ולכן נשמרים לטווח הארוך. בנוסף, חשובה לנו הבטיחות של הלקוחות שלנו, על כן אנו מקפידים לספק סכינים בטיחותיות. נשמח שתצרו איתנו קשר ונדאג לספק לכם את המענה הטוב ביותר. התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 02-5383636.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם