ציוד אפייה | ציוד אפיה מקצועי

אומנות האפייה

תחום האפייה הוא תחום נפרד ושונה מאוד מתחום הבישול. למרות ששני התחומים עוסקים באוכל, האפייה דומה יותר למדע מדויק והצורך בדיוק הוא עצום. כל טעות קטנה יכולה לגרום להרס המנה, כולל אי התפחה, טעות במרקם או במראה. בבישול אפשר לטעות ולתקן, בעוד באפייה זה פשוט בלתי אפשרי, הכול צריך להיות נכון ומתוזמן היטב.

האופים הטובים ביותר הם אלו שיודעים לעבוד בדיוק לפי המתכון ושמכירים את ההשפעה שיש לכל תהליך על המוצרים שלהם. למשל, איך שמרים מגיבים בחום, או כמה זמן אפשר להקפיא קצפת. כמו שראינו בתוכנית "בייק אוף", אפשר לעשות דברים שהם מטורפים לחלוטין ביופיים ובטעמם, אך צריך להשתמש בציוד איכותי על מנת להשיג את המטרה הזו.

קנייה של ציוד אפיה מקצועי חייבת להיעשות על מנת לקחת את האומנות הזו לשלב הבא. חייבים לשלוט בטמפרטורות ובמרקמים וזאת אפשר לעשות רק על ידי שימוש בציוד המתאים. ציוד אפייה כולל גם מד טמפרטורות, גם מערוכים שונים, מזלפים, כלי ניפוי קמח ועוד עשרות מוצרים שמטרתם לעזור לכם בדיוק של העבודה.

לקשט ולזלף

המאפה הפופולארי ביותר הוא כמובן עוגה, ויש אין ספור סוגים של עוגות למבחר. לאחר שאופים את העוגה ועובדים על הטעם שלה, יש צורך גם בקישוט, במיוחד כאשר מדובר באירוע חגיגי. עבודה עם ציוד אפייה וקישוט עוגות יעזור מאוד בתחום הזה, שכן קל יותר לזלף ולעצב כאשר יש את הכלים המתאימים.

קניית ציוד אפייה וקונדיטוריה קונים רק בחנויות הטובות והאיכותיות ביותר וחשוב מאוד לבחור באיכות גבוהה. כלים באיכות נמוכה עלולים להפריע לעבודה ולגרום לטעויות שיסתיימו עם מפח נפש. כלים קונדיטורים חייבים להיות איכותיים, יעילים ועמידים על מנת לשמש את האופה בצורה הטובה ביותר.

אוהבים לאפות? בין אם אתם חובבנים ובין אם מקצוענים, סביר שאתם זקוקים לציוד אפייה ברמה גבוהה. מעוניינים בכזה? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לחברה ציוד אפייה של מיטב החברות, ציוד איכותי ואמין ובמחירים נוחים. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם