ציוד לפדיקור רפואי | ציוד לפדיקור מקצועי

להתחיל מלמטה

כפות הרגליים נחשבות לאחד האיברים הפחות אטרקטיביים בגוף, עד כדי כך שיש אנשים שאפילו נרתעים מהן או מפתחים פוביות שונות כלפיהן. יש משהו בצורה, באסוציאציה של הלכלוך והריח שגורם לסלידה גדולה. עם זאת, יש מה לעשות כדי לשפר את המצב, במיוחד בימי הקיץ, אז כפות הרגליים חשופות הרבה יותר כאשר אנחנו הולכים עם כפכפים או סנדלים פתוחים.

כדי להגיע למצב בו כפות הרגליים שלנו נראות טוב, נצטרך לבצע פדיקור אחת לתקופה. פדיקור הוא הליך שהוא גם קוסמטי וגם רפואי, בו קוסמטיקאית מנקה, משייפת, מסדרת וצובעת את ציפורני כפות הרגליים עד שהן נראות נהדר. בכף הרגל מצטבר המון עור יבש, לכלוך מתחת לציפורניים ונזקים של זיעה כתוצאה מנעילת נעליים ולכן, יש לדעת כיצד לבצע את ההליך עד להבראה כף הרגל כדי שתיראה ותריח נהדר.

כל קוסמטיקאית מתהדרת כיום בסט של ציוד לפדיקור מקצועי וצריכה לדעת כיצד לבצע את הטיפול בצורה האיכותית ביותר. יש משמעות לכל פרט מהציוד, כולל למספריים השונים, לאזמלים, למשייפים וכמובן ללק.

סצנה מוכרת

הפדיקור מככב בהרבה מאד סצנות בסרטים. לרוב רואים את השלב בו משרים את הרגל על מנת שיהיה קל יותר לשייף את העור המת הנמצא בדרך כלל בצדי האצבעות או את השלב שבו מורחים את הלק על הציפורניים. הקוסמטיקאית צריכה גם לנקות את החלקים המלוכלכים באזור הציפורניים ויש לא מעט עבודה עד למטרה הסופית.

הפדיקור הוא גם הליך רפואי לכל דבר של אנשים שסובלים ממחלות עור ברגליים וכן מציפורניים חודרניות בין השאר. הרגל סובלת מהרבה מאוד בעיות שכן היא כלואה מרבית היום, וגם סוחבת משקל רב. לכן, כל קוסמטיקאית צריכה גם ציוד לפדיקור רפואי אשר יעזור לה לטפל בבעיות האלו, שנחשבות לנפוצות מאד הן אצל נשים והן אצל גברים.

זקוקות לציוד פדיקור איכותי? מחפשות פתרון ברמה גבוהה אבל גם במחיר נוח? חברת בווא, המתמחה במכירת ציוד מקצועי לפדיקור, היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם