שירותי השחזה מקצועית

למה צריך שירותי השחזה מקצועית?

זה אפשרי להשחיז סכינים ולהשיג תוצאות טובות בבית. אתה צריך ידיים יציבות ועין טובה לזוויות, סביר להניח שתוכל ללמוד להחזיר את הקצוות של הסכינים למצב כמעט חדש. אבל יש המון סיבות לכך לפנות לשירותי השחזה מקצועית.

ראשית, איש מקצוע יכול להעריך את הקו או הזווית של קצה הלהב שלך ולשחזר אותו בצורה מדויקת. באופן כללי, לסכינים יפניות יש שיפוע של 15 מעלות, בעוד שלסכינים אירופיים ואמריקניים יש שיפוע של 20 מעלות, אך זה כמובן יכול להשתנות ממותג למותג ואפילו בין הסכינים עצמם באותו קו מוצרים.

אנשי מקצוע יבטיחו כי שלא תוסר יותר מתכת מהנדרש בתהליך ההשחזה, ותאריך את חיי הסכין והלהב. השחזה מקצועית שומרת על הסכינים ומביאה אותם לחדות אופטימאלית. אנו מאמינים שכל בעל מקצוע צריך לעסוק בדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב ולכן כדאי להשאיר את ההשחזה למקצוענים.

למה חשוב להשחיז את הסכינים שלך?

כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו, עובד עם הכלים הטובים ביותר שהוא יכול להרשות לעצמו, ככל עובדים עם כלים טובים יותר, משך העבודה מתקצר, העבודה יעילה יותר וניתן להגיע לתוצאות איכותיות וטובות יותר. כאשר מדובר בסכינים הדבר נכון שבעתיים, סכינים לטבח או לשף או לחילופין מספריים עבור הקוסמטיקאית הינם כלי העבודה החשובים ביותר. לכן חשוב לעבוד עם כלים איכותיים וחדים, עבודה עם סכין איכותי אך קהה תאט את העבודה ועלולה אף לגרום לפציעות עקב שימוש לא נכון בסכין.

כל כמה זמן צריך למסור סכינים להשחזה?

אם אתם משתמשים בסכינים באופן תכוף, יתכן שתצטרך להשחיז את הסכינים כל שלושה חודשים או יותר, בשימוש ביתי או בתדירות נמוכה, כנראה שכל שישה עד 12 חודשים מספיקים.

בחברת בווא מספקים שירותי השחזה מקצועית במשך עשרות שנים, בזכות הניסיון הרב שצברנו ומכונות ההשחזה המקצועיות אנו שומרים על כלי העבודה שלך למשך שנים ארוכות. לאחר שתשחיז אצלנו תבין את ההבדל…כאשר משחיזים בחברת בווא, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע וייעוץ נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 02-5383636 או צרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם